Prawidłowa organizacja imprezy weselnej.

Zorganizowanie dobrej imprezy weselnej nie jest zadaniem prostym. Wymagać będzie dobrych umiejętności organizacyjnych oraz sporego wyprzedzenia w działaniu. Musimy tutaj pamiętać, iż najważniejsze kwestie, a więc wynajem lokalu i zapewnienie oprawy muzycznej, rezerwuje się z około dwuletnim wyprzedzenie. Każdy dobry DJ na wesele, czy tez zespół muzyczny będzie mieć sporo terminów pozajmowanych. Tak samo jest w przypadku lokali organizujących imprezy weselne. W większości przypadków, najlepsze lokale tego typu, będą miały nawet dwuletnie rezerwacje. Dlatego też, jeśli chcemy w konkretnym lokalu nasza imprezę weselną, trzeba będzie zacząć z odpowiednim wyprzedzeniem.

Ustalamy termin imprezy weselnej.

Pierwszą i w zasadzie najważniejszą kwestią będzie tutaj ustalenie terminu imprezy weselnej. Jest to o tyle ważne, iż musimy go ustalić w nawiązaniu do możliwości rezerwacji wybranego przez nas lokalu. Obecnie stosunkowo kłopotliwym będzie ustalanie terminu bez wiedzy na temat dostępnych terminów w poszczególnych lokalach. Po prostu mamy zbyt mało dobrych lokali a zbyt wielu chętnych na organizację w nich imprez weselnych.

Tak więc w pierwszej kolejności w wybranym przez nas lokalu ustalamy wolny termin, który będzie nam odpowiadać. Będzie to oficjalnie terminem imprezy weselnej i najprawdopodobniej, także całego ślubu. Następnym zaś krokiem będzie znalezienie zespołu weselnego bądź też DJ-a na wesele, który będzie mieć ten termin dostępny. Może się też okazać, iż lokal który rezerwujemy posiada swojego stałego DJ na wesele Bielsko lub zespół weselny. Będzie to z całą pewnością dość sporym ułatwieniem sprawy. Jednakże, jeśli mamy jakiegoś swojego ulubionego DJ-a, trzeba będzie dopasować z nim termin.

Ustalamy szczegóły imprezy weselnej.

Kiedy będziemy już mieć zarezerwowany lokal oraz DJ-a na wesele, przyjdzie kolej na ustalanie szczegółów imprezy. Jest to także dość czasochłonne. Wymagać będzie kilkukrotnych wizyt w lokalu i spotkań z DJ-em czy też członkiem zespołu weselnego. Tak więc po kolei ustalać będziemy następujące kwestie:

  • Menu na imprezę weselną – bez tego ani rusz. Musimy ustalić kompletne wyżywienie dla każdego gościa. Uwzględnić ewentualne potrzeby niektórych z nich. Jeśli wiemy, że ktoś jest na coś uczulony to musimy o tym pamiętać.
  • Przygotowujemy dekorację lokalu weselnego – czynność jest realizowana w porozumieniu z lokalem. Trzeba o wszystkim pomyśleć i przygotować, aby było gotowe do zrealizowania w ciągu tygodnia poprzedzającego imprezę weselną.
  • Ustalamy repertuar oprawy muzycznej – DJ na wesele, czy też zespół weselny muszą nam przekazać swój repertuar. My zaś będziemy z niego wybierać odpowiednie utwory na konkretne sytuacje, w tym także na pierwszy taniec. Dodatkowo musimy zadbać o to, w jakich porach będą przerwy czy też specjalne zabawy weselne takie jak chociażby oczepiny.

Jak więc widać, mamy tutaj bez liku kwestii to załatwienia. Warto więc na spokojnie, zaraz po zarezerwowaniu lokalu przygotować sobie plan działania i skrupulatnie go przestrzegać. Z całą pewnością pozwoli nam to zorganizować wyjątkowo udaną imprezę weselną.

Dodaj komentarz