Duży wybór dostępnych na rynku gadżetów reklamowych powoduje, że często można dostać białej gorączki rozmyślając nad tym, w które z nich zainwestować i wybrać do celów promocyjnych własnej działalności. Jednym z ciekawych rozwiązań są przypinki. Teoretycznie są to stosunkowo małe gadżety, a jednak ich obecność potrafi być mocno zauważalna, przez co okazują się dobrym narzędziem reklamowym. Przypinki z własnym nadrukiem reklamowym to interesująca metoda promocji i inwestycja warta podjęcia.
Spis treści
Dostępne kształty przypinek
Przypinki są gadżetami, które oprócz dowolnie stworzonego na nich nadruku, pozwalają też na wybór w kilku innych kwestiach. Mianowicie może to być kształt, gdzie jak chyba każdy się domyśla królują zdecydowanie okrągłe, ale popularność zyskują też prostokątne, a część producentów przypinek oferuje te gadżety również w innych nietypowych kształtach. Wybór jest także w przypadku folii, która zabezpiecza wydruk – można postawić na klasyczną i cieszyć się błyszczącym nadrukiem lub na w pewnym sensie nowość na rynku, czyli folię matową, która powoduje, że cały nadruk staje się matowy.
Rozmiar przypinki ma znaczenie
Kolejną opcją wyboru jaką otrzymuje klient chcący sięgnąć po przypinki na zamówienie jest ich wielkość. Przyglądając się jej na przykładzie okrągłych plakietek, okazuje się, że jest wiele średnic najczęściej wahających się w przedziale od 25 mm do 75 mm. Te pierwsze są dosyć małe i głównie sprawdzą się jako tak zwane przypinki z logo, zaś te drugie mają już imponujący rozmiar i śmiało można na nich zmieścić długie hasło reklamowe. Pośrodku jest jeszcze kilka innych rozmiarów i to właśnie po nie najczęściej sięgają klienci firm produkujących przypinki.
Co na odwrocie przypinki reklamowej
Awers przypinki to sprawa jasna, będzie go stanowiła nadrukowana reklama graficzna. Co jednak z rewersem? Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że tu pole manewru jest naprawdę duże. Choć niezmiennie najczęściej stawia się na agrafkę, to można ją zastąpić krokodylkiem, czyli żabką, mocnym magnesem, który nie będzie niszczył materiału do jakiego jest przypinany, ale też choć to już nieco inne przypinki, przyssawką do szyby. Na odwrocie zamiast jednego z typów zapięcia może równie dobrze znaleźć się otwieracz do kapsli czy lusterko. Jasno widać, że wariantów jest sporo i to od zamawiającego przypinki z własnym nadrukiem zależy w jakim kierunku pójdzie i jakie gadżety dobierze sobie do swojej kampanii marketingowej.




